Tjampman's Blog

Just another WordPress.com site

Så starter vi

Posted by Ole 100 Hz på oktober 6, 2010

Efter lidt begynder vanskeligheder med at få WordPress til at virker bare en lille smule som jeg gerne ville have, tror jeg nu at jeg kan give mig i kast med dette lille projekt.

I bund og grund laver jeg siden her for at minde mig selv om hvilke programmer jeg skal installere når jeg selv, fx har købt ny PC, eller bare har været uheldig og må til at geninstallere styresystem. Programmerne jeg lister her er altså dem, som jeg selv fortrækker. Da jeg synes de er de bedste, tænkte jeg jo, at måske også andre kunne få glæde af at prøve eller skifte til dem.

De programmer jeg lister her vil være gratis. Det er der den simple grund til at jeg mener at kvaliteten af de fleste gratis programmer er imponerende. Og selvom der kan være kvalitets forskel til fordel for betalingssoftware, så bliver jeg ofte i de tilfælde alligevel tilfredsstillet.
Og som Nikolaj Sonne siger på DR tv i “So Ein Ding”: “Gratis er det nye sort” 🙂

Indtil videre er der ikke så meget indhold på siden men jeg vil løbende ligge mere på.

Skriv et svar

 
